![]() | ![]() | | ![]() | |||||||||
| | | ![]() | ||||||||||
![]() | | ![]() | ||||||||||
| | | | | | | | ![]() | |||||
| | ![]() | |||||||||||
| | ![]() | |||||||||||
| | #1 | ||||
| DrugFace Frank is Offline Join Date: Nov 2005 Location: Left on the vodka, right on the marlboros..
MIIDAJ? Scrill: 7,070
![]() ![]() ![]() | Have you ever been raped? Or sexually abused?o If so, did you enjoy your experience? ![]() | ||||
|
| | #2 |
| Mean Old Bastard | Re: Have you ever been raped? You can't rape the willing. |
|
| | #3 |
| Fucking Brutal | Re: Have you ever been raped? Yes, And no I didn't.However it did shape my life |
|
| | #4 | ||||
| Amateur Emily Quartermaine is Offline Join Date: Jul 2008
MIIDAJ? Scrill: 10
![]() ![]() | Re: Have you ever been raped? Yes, two years ago. I thought he was just misunderstood and I tried to help him and be friends with him. He wanted more, and beat and raped me. It damaged my life for a long time but I moved past it. | ||||
|
| | #5 |
| "Hence, my self-loathing" | Re: Have you ever been raped?
ShiVers, you are a lame ass fucktard. Yeah this was worth unbanning you for. At least have the balls to post as yourself, and not some shitty ass soap opera star. FAGGOT! |
|
| | #6 | ||||
| Thats the driver man TheDriver is Offline Join Date: Jun 2006 Location: New Jersey
MIIDAJ? Scrill: 11,160
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Re: Have you ever been raped? Yes. I am a nextel subscriber. | ||||
|
| | #7 |
| I'm a high school congraduate. | Re: Have you ever been raped? beep.done |
|
| | #8 |
| Mean Old Bastard | Re: Have you ever been raped? |
|
| | #9 |
| He makes me all tingley inside;)<3 | Re: Have you ever been raped? ummm ya kinda sorta i was. |
|
| | #10 | ||||
| Thats the driver man TheDriver is Offline Join Date: Jun 2006 Location: New Jersey
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Re: Have you ever been raped? | ||||
|
| | #11 |
| "Hence, my self-loathing" | Re: Have you ever been raped? |
|
| | #12 |
| He makes me all tingley inside;)<3 | Re: Have you ever been raped? lmao |
|
| | #13 | ||||
| Full Of Heady Goodness gilligan is Offline Join Date: Nov 2005
MIIDAJ? Scrill: 339,833
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Re: Have you ever been raped? can't rape the willing | ||||
|
| | #14 | ||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Re: Have you ever been raped? | ||||
|
| | #15 |
| "Hence, my self-loathing" | Re: Have you ever been raped? Driver is pulling a train.... |
|
| | #16 | |||
| the szooze button on a smoke alarm TacoSusio is Offline Join Date: May 2006 Location: in my own little world
MIIDAJ? Scrill: 385,462
![]() |